*Sissejuhatus ja reeglid
*Vastlapäeva tutvustus – mis on vastlapäev ning vanarahva kommete tutvustus
*Liu laskmine individuaalselt (kelguga) ning reega- mõõdame ära kõigi liu pikkused ning selgitame välja pikima liu tegija
*Vurri valmistamise õpituba ning vurri vuristamine
*Reesõit lastele- atv +regi ning tegevused õuealal.
Mina ja keskkond
1)väärtustab nii eesti kultuuritraditsioone kui ka oma rahvuse kultuuritraditsioone
2) mõistab ja tunnetab ümbritsevat tervikuna
Liikumine –
1) tahab liikuda ja tunneb liikumisest rõõmu;
2) suudab pingutada sihipärase tegevuse nimel;
3) tegutseb aktiivselt üksi ja rühmas;
Kunst –
1) Tunneb rõõmu loovast eneseväljendusest;
2) Kujutab isikupäraselt ümbritsevaid esemeid;
3) Kasutab materjale ja tööriistu ohutult ning sihipäraselt.
I KOOLIASTE ( 1-3 KLASS)
*Sissejuhatus ja reeglid
*Vastlapäeva tutvustus – mis on vastlapäev ning vanarahva kommete tutvustus
*Liu laskmine individuaalselt (kelguga) ning reega- mõõdame ära kõigi liu pikkused ning selgitame välja pikima liu tegija
*Vurri valmistamise õpituba ning vurri vuristamine
*Reesõit lastele- atv +regi ning tegevused õuealal.
Õpitulemused
Sotsiaalained:
Teab eesti rahvakombeid ja mõistab enda rolli kommete ja tavade hoidja ja kandjana.
Võrdleb rahvakombeid minevikus ja tänapäeval: Vastlapäev.
Selgitab, kuidas õpilane saab ise olla kommete ja tavade hoidja;
Kunst:
Uurib õpetaja abiga esemete vormi ja otstarbe seoseid;
II KOOLIASTE( 4-6 KLASS)
*Sissejuhatus ja reeglid
*Vastlapäeva tutvustus – mis on vastlapäev ning vanarahva kommete tutvustus
*Liu laskmine individuaalselt (kelguga) ning reega- mõõdame ära kõigi liu pikkused ning selgitame välja pikima liu tegija
*Vurri valmistamise õpituba ning vurri vuristamine
*Reesõit lastele- atv +regi ning tegevused õuealal.
Õpitulemused
Sotsiaalained:
Teab eesti rahvakombeid ja mõistab enda rolli kommete ja tavade hoidja ja kandjana.
Võrdleb rahvakombeid minevikus ja tänapäeval: Vastlapäev.
Selgitab, kuidas õpilane saab ise olla kommete ja tavade hoidja;
Kunst:
Uurib õpetaja abiga esemete vormi ja otstarbe seoseid;
Pädevused:
Kultuuri -ja väärtuspädevus
Õpipädevus
Suhtluspädevus |
|
|