TULEME TEIE ASUTUSSE
2 ak/h ehk 90 minutit
LASTEAED(6-7 AASTASED)
Teeme põhjalikumalt tutvust sümeetriaga, optilise kunsti ja mandalaga.
Tegevused:
Sümmeetria ja optiline kunst
Sümmeetrilised paberist kaunistused
Legodest sümmeetria kujutiste loomine.
Mandala loomine tahvelarvutites.
Mandala loomine kasutades klotse.
Mandala harjutuslehed.
Mina ja keskkond:
1) Mõistab ja tunnetab ümbritsevat maailma terviklikult;
Matemaatika:
1) tunneb ja kirjeldab geomeetrilisi kujundeid (ring, ruut, kolmnurk jne);
Kunst:
1) tunneb rõõmu loovast eneseväljendusest;
2) kasutab materjale ja tööriistu ohutult ning sihipäraselt;
I KOOLIASTE( 1-3 KLASS)
Teeme põhjalikumalt tutvust sümeetriaga, optilise kunsti ja mandalaga.
Tegevused:
Sümmeetria ja optiline kunst
Sümmeetrilised paberist kaunistused
Legodest sümmeetria
Mandala tahvlis
Mandala klotsid
Mandala harjutuslehed
Matemaatika
1) märkab ja mõistab matemaatikaga seonduvat ümbritsevas elus ning kirjeldab seda arvude või geomeetriliste kujundite abil;
1) leiab ümbritsevast õppetundides käsitletud tasandilisi ja ruumilisi kujundeid;
3) eristab lihtsamaid geomeetrilisi kujundeid (punkt, sirg-, kõver- ja murdjoon, ring,
hulknurk, kolmnurk, nelinurk, ruut, ristkülik, kuup, risttahukas) ja nende põhilisi elemente;
Kunst:
3) kavandab lihtsamaid ülesandeid disainis ja loomes kestlikult; 4) teeb kahe- ja kolmemõõtmelisi töid spontaanselt ning kavandades, kasutades eri tehnika- ja töövõtteid; 5) kirjeldab lühidalt enda tööd ja tulemust.
II KOOLIASTE( 4-6KLASS)
Teeme põhjalikumalt tutvust sümeetriaga, optilise kunsti ja mandalaga.
Tegevused:
Sümmeetria ja optiline kunst
Sümmeetrilised paberist kaunistused
Legodest sümmeetria
Mandala tahvlis
Mandala klotsid
Mandala harjutuslehed
Matemaatika
1) märkab ja mõistab matemaatikaga seonduvat ümbritsevas elus ning kirjeldab seda arvude või geomeetriliste kujundite abil;
1) leiab ümbritsevast õppetundides käsitletud tasandilisi ja ruumilisi kujundeid;
3) eristab lihtsamaid geomeetrilisi kujundeid (punkt, sirg-, kõver- ja murdjoon, ring,
hulknurk, kolmnurk, nelinurk, ruut, ristkülik, kuup, risttahukas) ja nende põhilisi elemente;
Kunst:
3) kavandab lihtsamaid ülesandeid disainis ja loomes kestlikult; 4) teeb kahe- ja kolmemõõtmelisi töid spontaanselt ning kavandades, kasutades eri tehnika- ja töövõtteid; 5) kirjeldab lühidalt enda tööd ja tulemust.