TULEME TEIE ASUTUSSE
2 ak/h ehk 90 minutit
III KOOLIASTE(7-9 KLASS)
Sissejuhatus ja tutvumine.
Reeglites kokku leppimine.
Esitlus: Robotkäsi – miks ja kellele?
Lego Spiek Prime robootikakomplektida robotkäe ehitamine ja programmeerimine.
Arutelu, mis on tervislik ja mis mitte?
Õppemäng: tervislik või kahjulik (robotkäega esemete sorteerimine)
Arutelu: kuidas sorteerida jäätmeid?
Õppemäng: Saame tuttavaks, jäätmed! (jäätmete sorteerimine robotkäega)
Robotkäe tükkideks võtmine ning juppide komplektidesse tagasi paigutamine.
Meisterdamine: Teeme ise robotkäe.
Teadmisi kontrolliv kokkuvõttev kahoot.
Tagasisidering: Mis meeldis? Mis ei meeldinud? Mida õppisid?
Pädevused:
Enesemääratluspädevus: inimese anatoomia.
Õpipädeuvs: erinevate õpitegevuste kaudu arendatakse probleemide lahendamise ja uurimusliku õppe rakendamise oskust.
Suhtluspädevus: vaatluste- ja katsetulemuste korrektne vormistamine.
Matemaatika- ja loodusteaduste- ning tehnoloogiaalane pädevus: teaduse ja tehnoloogia tähtsus ja mõju ühiskonnale.
Õpitulemused:
Uurib lihtsa katse või mudeli järgi inimese elundi või elundkonna talitlust;
Põhjendab tervisliku eluviisi põhimõtteid;