TULEME TEIE ASUTUSSE
2 ak/h ehk 90 minutit
LASTEAED(6-7 AASTASED)
Sissejuhatus ja tutvumine.
Reeglite kokkuleppimine.
Esitlus: optilised illusioonid.
Õppemäng: Mida sa näed? Optilised illusioonid.
Optilise illusiooni roboti ehitamine juhendi järgi ja programmeerimine. Robotiga optilise kunsti loomine.
Optilise illusiooni mänguasja loomine – lind puuris.
Tagasiside ring: Mida uut teada said?
Mina ja keskkond:
1) Mõistab ja tunnetab ümbritsevat maailma terviklikult;
Matemaatika:
1) tunneb ja kirjeldab geomeetrilisi kujundeid (ring);
Kunst:
1) tunneb rõõmu loovast eneseväljendusest;
2) kasutab materjale ja tööriistu ohutult ning sihipäraselt;
I KOOLIASTE(1-3 KLASS)
Sissejuhatus ja tutvumine.
Reeglite kokkuleppimine.
Esitlus: optilised illusioonid.
Õppemäng: Mida sa näed? Optilised illusioonid.
Optilise illusiooni roboti ehitamine juhendi järgi ja programmeerimine. Robotiga optilise kunsti loomine.
Optilise illusiooni mänguasja loomine – lind puuris.
Suunatud perspektiiviga fotograafia tutvustus, rühmade moodustamine ning fotode tegemine. (Pea kaenlas, seismine pudeli peal)
Tagasiside ring: Mis meeldis? Mis ei meeldinud? Mida õppisin?
Pädevused
Enesemääratluspädevus: inimese füsioloogia.
Suhtluspädevus: koostöö, suhtlusoskus, paaristöö.
Matemaatika- ja loodusteaduste- ning tehnoloogiaalane pädevus – teaduse ja tehnoloogia tähtsus ning mõju ühiskonnale;
Õpitulemused
Matemaatika: eristab lihtsamaid geomeetrilisi kujundeid; eiab ümbritsevast õppetundides käsitletud tasandilisi ja ruumilisi kujundeid;
Kunst: rakendab oma töödes mitmekesiseid kunstitehnikaid ja töövõtteid; esitab oma ideede erinevaid lahendusi.