VAJALIK OMAPOOLNE TRANSPORT.
TOIMUB OTSA TALUS
2 ak/h ehk 90 minutit
LASTEAED(6-7 AASTASED)
*Sissejuhatus ja reeglid
*Sissejuhatus-rahvakalendri tähtpäeva tutvustus. Tavad ja kombed.
* Koduloomade roll vanaaja jõuludes. Loomade elutingimuste tutvustus, Loomad talvel (loomadele maiuste andmine).
*Jõulumängud:
nt: Kes ma olen?
*Tilised tiliseb aisakell laulu laulimine.
*ATV sõit reega
Kokkuvõte ja tagasiside.
Liikumine:
1) tahab liikuda ja tunneb liikumisest rõõmu;
Muusika:
1) tunneb rõõmu laulmisest ja musitseerimisest;
Kunst:
1) tunneb rõõmu loovast eneseväljendusest;
Mina ja keskkond:
1) nimetab Eesti riiklikke sümboleid ja rahvatraditsioone;
I KOOLIASTE (1-3KLASS)
*Sissejuhatus ja reeglid
*Sissejuhatus-rahvakalendri tähtpäeva tutvustus. Tavad ja kombed. * Koduloomade roll vanaaja jõuludes. Loomade elutingimuste tutvustus, Loomad talvel (loomadele maiuste andmine). *Jõulumängud: nt: Kes ma olen? *Tilised tiliseb aisakell laulu laulimine. *ATV sõit reega Kokkuvõte ja tagasiside. Õpitulemused: 1)Teab eesti rahvakombeid ja mõistab enda rolli kommete ja tavade hoidja ja kandjana. 2) sõnastab oma meeltega saadud kogemusi, kirjeldab nähtusi ning objektide omadusi, kasutab õpitud loodusteaduslikke mõisteid kõnes ja tekstiloomes; 3) eristab elus- ja eluta looduse objekte ja nähtusi ning looduslikke ja tehislikke aineid (materjale); kirjeldab ja rühmitab neid eri tunnuste alusel, tuginedes tehtud vaatlustele ja katsetele; 4) teab kodukoha tuntumaid loomi, taimi ja seeni; kirjeldab õpitud loomade eluviise ja elupaiku; oskab vältida loomade ning mürgiste taimede ja seentega seotud ohtusid; Pädevused: Kultuuri -ja väärtuspädevus Õpipädevus Suhtluspädevus II KOOLIASTE(4-6 KLASS) *Sissejuhatus ja reeglid *Sissejuhatus-rahvakalendri tähtpäeva tutvustus. Tavad ja kombed. * Koduloomade roll vanaaja jõuludes. Loomade elutingimuste tutvustus, Loomad talvel (loomadele maiuste andmine). *Jõulumängud: nt: Kes ma olen? *Tilised tiliseb aisakell laulu laulimine. *ATV sõit reega Kokkuvõte ja tagasiside. Õpitulemused: 1)Teab eesti rahvakombeid ja mõistab enda rolli kommete ja tavade hoidja ja kandjana. 2) sõnastab oma meeltega saadud kogemusi, kirjeldab nähtusi ning objektide omadusi, kasutab õpitud loodusteaduslikke mõisteid kõnes ja tekstiloomes; 3) eristab elus- ja eluta looduse objekte ja nähtusi ning looduslikke ja tehislikke aineid (materjale); kirjeldab ja rühmitab neid eri tunnuste alusel, tuginedes tehtud vaatlustele ja katsetele; 4) teab kodukoha tuntumaid loomi, taimi ja seeni; kirjeldab õpitud loomade eluviise ja elupaiku; oskab vältida loomade ning mürgiste taimede ja seentega seotud ohtusid; Pädevused: Kultuuri -ja väärtuspädevus Õpipädevus Suhtluspädevu |