TULEME TEIE ASUTUSSE
2 ak/h ehk 90 minutit
I KOOLIASTE(1-3KLASS)
* Sissejuhatus ja reeglid
* Arutelu: milliseid õudusjutte on olemas? Milline on õudusjutu ülesehitus?
* Tutvumine 3D pabertehnikaga
* Endale meelepärase õudusjutu või enda loodud õudusjutu alusel 3D õudusjuturaamatu meisterdamine, valminud raamatu tutvustamine teistele
*Tagasisidering: Mis meeldis? Mis ei meeldinud? Mida õppisin?
Pädevused:
Enesemääratluspädevus: kultuurilise ja rahvusliku pädevuse kujundamine.
Suhtluspädevus: koostöö, suhtlusoskus.
Õpitulemused:
Õpitulemused:
Kunst:
5) kirjeldab lühidalt enda tööd ja tulemust.
Eesti keel
5) kirjutab eesmärgistatult eri liiki tekste käsikirjaliselt ja arvutil eri keskkondades;
6) väljendab end selgelt ja asjakohaselt suuliselt ning kirjalikult;
8) tunneb eri tüüpi ja liiki tekstide ülesehitust ning mõistab nende sisu;
II KOOLIASTE( 4-6KLASS)
* Sissejuhatus ja reeglid
* Arutelu: milliseid õudusjutte on olemas? Milline on õudusjutu ülesehitus?
* Tutvumine 3D pabertehnikaga
* Endale meelepärase õudusjutu või enda loodud õudusjutu alusel 3D õudusjuturaamatu meisterdamine, valminud raamatu tutvustamine teistele
*Tagasisidering: Mis meeldis? Mis ei meeldinud? Mida õppisin?
Pädevused:
Enesemääratluspädevus: kultuurilise ja rahvusliku pädevuse kujundamine.
Suhtluspädevus: koostöö, suhtlusoskus.
Õpitulemused:
Õpitulemused:
Kunst:
5) kirjeldab lühidalt enda tööd ja tulemust.
Eesti keel
5) kirjutab eesmärgistatult eri liiki tekste käsikirjaliselt ja arvutil eri keskkondades;
6) väljendab end selgelt ja asjakohaselt suuliselt ning kirjalikult;
8) tunneb eri tüüpi ja liiki tekstide ülesehitust ning mõistab nende sisu;