TULEME TEIE ASUTUSSE
2 ak/h ehk 90 minutit
II KOOLIASTE(4-6 KLASS)
Sissejuhatus ja tutvumine.
Reeglite kokkuleppimine.
Esitlus: optilised illusioonid.
Õppemäng: Mida sa näed? Optilised illusioonid.
Optilise illusiooni roboti ehitamine juhendi järgi ja programmeerimine. Robotiga optilise kunsti loomine.
Värvusõpetuse ketta loomine ja roboti kaasabil pöörlema panemine.
Ringide loomine kasutades robotit, et arvutada seejärel ringide ümbermõõt ning pindalad.
Roboti tükkideks võtmine ja kõikide juppide oma kohale tagasi panemine.
Optilise illusiooni mänguasja loomine – lind puuris.
Suunatud perspektiiviga fotograafia tutvustus, rühmade moodustamine ning fotode tegemine. (Pea kaenlas, seismine pudeli peal)
Teadmisi kinnistav kahoot.
Tagasiside ring: Mis meeldis? Mis ei meeldinud? Mida õppisin?
Pädevused
Enesemääratluspädevus: inimese füsioloogia.
Suhtluspädevus: koostöö, suhtlusoskus, paaristöö.
Matemaatika- ja loodusteaduste- ning tehnoloogiaalane pädevus – teaduse ja tehnoloogia tähtsus ning mõju ühiskonnale;
Õpitulemused
Matemaatika: toob näiteid õpitud geomeetriliste kujundite ning sümmeetria kohta arhitektuurist ja kujutavas kunstist, kasutades IKT võimalusi (internetiotsing, pildistamine); arvutab ringjoone pikkuse ja ringi pindala;
Kunst: väljendab visuaalsete vahenditega oma mõtteid, ideid ja teadmisi.
III KOOLIASTMELE(7-9KLASS)
Sissejuhatus ja tutvumine.
Reeglite kokkuleppimine. Esitlus: optilised illusioonid. Õppemäng: Mida sa näed? Optilised illusioonid. Optilise illusiooni roboti ehitamine juhendi järgi ja programmeerimine. Robotiga optilise kunsti loomine. Ringi ümbermõõdu ja pindalade arvutamine roboti abil loodud ringide põhjal. Suunatud perspektiiviga fotograafia tutvustus, rühmade moodustamine ning fotode tegemine. (Pea kaenlas, seismine pudeli peal) Teadmisi kinnistav kahoot. Tagasiside ring: Mis meeldis? Mis ei meeldinud? Mida õppisin? Pädevused Enesemääratluspädevus: inimese füsioloogia. Suhtluspädevus: koostöö, suhtlusoskus, paaristöö. Matemaatika- ja loodusteaduste- ning tehnoloogiaalane pädevus – teaduse ja tehnoloogia tähtsus ning mõju ühiskonnale; Õpitulemused Matemaatika: joonestab ja konstrueerib (käsitsi ja arvutiga) tasandilisi kujundeid etteantud elementide järgi; arvutab kujundite joonelemendid, ümbermõõdu, pindala ja ruumala; Kunst: eksperimenteerib mõtete, mõistete, kunstitehnikate ja uute meediumidega; seostab kunsti, kultuuri, teaduse ja tehnoloogia arengut; väljendab oma arvamusi ja teadmisi nii suuliselt kui ka kirjalikult, kasutades kunsti oskussõnavara. |