TULEME TEIE ASUTUSSE
2 ak/h ehk 90 minutit
I KOOLIASTE( 1-3 KLASS)
* Sissejuhatus ja reeglid
* Muinasjutu kui kirjandusžanri tutvustus – mis on muinasjutt, muinasjuttude ajalugu
* Arutelu – millest koosneb muinasjutt? Milline võiks olla tänapäeva muinasjutt ja kes on kangelane tänapäeval?
* Grupitööks rühmadesse jagunemine ja rollide ning materjalide jagamine, grupitööna tänapäeva muinasjutu loomine olemasolevate muinasjuttude elementide alusel, loodud muinasjutu alusel Lego konstruktoritest stseeni ehitamine
* Loodud muinasjuttude tutvustamine kaasõpilastele.
Tagasisidering: Mis meeldis? Mis ei meeldinud? Mida õppisin?
Pädevused:
Enesemääratluspädevus: kultuurilise ja rahvusliku pädevuse kujundamine.
Suhtluspädevus: koostöö, suhtlusoskus.
Õpitulemused:
Kunst:
5) kirjeldab lühidalt enda tööd ja tulemust.
Eesti keel
5) kirjutab eesmärgistatult eri liiki tekste käsikirjaliselt ja arvutil eri keskkondades;
6) väljendab end selgelt ja asjakohaselt suuliselt ning kirjalikult;
8) tunneb eri tüüpi ja liiki tekstide ülesehitust ning mõistab nende sisu;
II KOOLIASTE(4-6 KLASS)
* Sissejuhatus ja reeglid
* Muinasjutu kui kirjandusžanri tutvustus – mis on muinasjutt, muinasjuttude ajalugu
* Arutelu – millest koosneb muinasjutt? Milline võiks olla tänapäeva muinasjutt ja kes on kangelane tänapäeval?
* Grupitööks rühmadesse jagunemine ja rollide ning materjalide jagamine, grupitööna tänapäeva muinasjutu loomine olemasolevate muinasjuttude elementide alusel, loodud muinasjutu alusel Lego konstruktoritest stseeni ehitamine
* Loodud muinasjuttude tutvustamine kaasõpilastele.
Tagasisidering: Mis meeldis? Mis ei meeldinud? Mida õppisin?
Pädevused:
Enesemääratluspädevus: kultuurilise ja rahvusliku pädevuse kujundamine.
Suhtluspädevus: koostöö, suhtlusoskus.
Õpitulemused:
Kunst:
5) kirjeldab lühidalt enda tööd ja tulemust.
Eesti keel
5) kirjutab eesmärgistatult eri liiki tekste käsikirjaliselt ja arvutil eri keskkondades;
6) väljendab end selgelt ja asjakohaselt suuliselt ning kirjalikult;
8) tunneb eri tüüpi ja liiki tekstide ülesehitust ning mõistab nende sisu;