VAJALIK OMAPOOLNE TRANSPORT.
TOIMUB OTSA TALUS
2 ak/h ehk 90 minutit
LASTEAIAD( 6-7 AASTASED)
*Sissejuhatus ja reeglid
*Sissejuhatus-rahvakalendri tähtpäeva tutvustus.
*Luudade valmistamise õpituba
*Luuajooks ümber nõialõkke teatejooksuna
*Nõiadisko (luuatantsu õppimine)
*Tagasiside ring- mis meeldis, mis ei meeldinud?
Mina ja keskkond
1)väärtustab nii eesti kultuuri traditsioone kui ka oma rahvuse kultuuri traditsioone
2)mõistab ja tunnetab ümbritsevat tervikuna
Liikumine –
1) tahab liikuda ja tunneb liikumisest rõõmu;
2) suudab pingutada sihipärase tegevuse nimel;
3) tegutseb aktiivselt üksi ja rühmas;
I KOOLIASTE(1-3 KLASS)
*Sissejuhatus-rahvakalendri tähtpäeva tutvustus.
*Sissejuhatus ja reeglid *Luudade valmistamise õpituba *Luuajooks ümber nõialõkke teatejooksuna *Nõiadisko (luuatantsu õppimine) *Tagasiside ring- mis meeldis, mis ei meeldinud? Õpitulemused: 1)Teab eesti rahvakombeid ja mõistab enda rolli kommete ja tavade hoidja ja kandjana. 2) teab, et liikumine on kultuuri osa, ning on kogenud liikumisega seotud tegevuste loomist; 3) kirjeldab lühidalt enda tööd ja tulemust.
Pädevused: Kultuuri -ja väärtuspädevus Õpipädevus Suhtluspädevus II KOOLIAASTA(4-6 KLASS) *Sissejuhatus-rahvakalendri tähtpäeva tutvustus. *Sissejuhatus ja reeglid *Luudade valmistamise õpituba *Luuajooks ümber nõialõkke teatejooksuna *Nõiadisko (luuatantsu õppimine) *Tagasiside ring- mis meeldis, mis ei meeldinud? Õpitulemused: 1)Teab eesti rahvakombeid ja mõistab enda rolli kommete ja tavade hoidja ja kandjana. 2) teab, et liikumine on kultuuri osa, ning on kogenud liikumisega seotud tegevuste loomist; 3) kirjeldab lühidalt enda tööd ja tulemust.
Pädevused: Kultuuri -ja väärtuspädevus Õpipädevus Suhtluspädevus |