VAJALIK OMAPOOLNE TRANSPORT.
TOIMUB OTSA TALUS
2 ak/h ehk 90 minutit
LASTEAED(6-7 AASTASED)
* Sissejuhatus ja reeglid
*Kanade ning küülikute tutvustus-tutvumine ( kehaosade nimetamine,toitumine,elutingimused,hooldamine)
*Munajaht-orienteerumine- krundile on peidetud erinevad kaardi ülesanded mis viivad lõpuks aardeni- munadeni ( igale lapsele kaks kana muna mida saab looduslike värvidega värvida)
*Munade värvimise õpituba looduslike materjalidega.
*Traditsioonilised mängud lihavõtete ajal:
*Munade veeretamine
*Muna jooks lusikal
*Kukepoks
* Erinevad munad ning nende suuruste võrdlemine ning kaalumine
Mina ja keskkond:
1) mõistab ja tunnetab ümbritsevat maailma terviklikult;
3) väärtustab nii eesti kultuuritraditsioone kui ka oma rahvuse kultuuritraditsioone;
4) väärtustab enda ja teiste tervist ning püüab käituda tervislikult ning ohutult;
Kunst
1) tunneb rõõmu loovast eneseväljendusest;
5) kasutab materjale ja tööriistu ohutult ning sihipäraselt;
Liikumine:
1) tahab liikuda ja tunneb liikumisest rõõmu;
2) suudab pingutada sihipärase tegevuse nimel;
3) tegutseb aktiivselt üksi ja rühmas;
Mänguoskus
5) järgib mängureegleid ning oskab tuttavate mängude reegleid teistele selgitada;
7) tunneb rõõmu võidust ja suudab taluda kaotust võistlusmängus;
8) kasutab mängudes loovalt erinevaid vahendeid.
Õpioskused:
Eristab kana, küülikuid.
Oskab looduslike värve ja traditsioonilist meetodit kasutades mune värvida.
Arendab orienteerumise oskust.
Õpib mängima lihavõtetega seotud traditsioonilisi mänge.
I KOOLIAASTA( 1-3KLASS)
* Sissejuhatus ja reeglid
*Kanade ning jäneste tutvustus-tutvumine ( kehaosade nimetamine,toitumine,elutingimused,hooldamine)
*Munajaht-orienteerumine- krundile on peidetud erinevad kaardi ülesanded mis viivad lõpuks aardeni- munadeni ( igale lapsele kaks kana muna mida saab looduslike värvidega värvida)
*Munade värvimise õpituba looduslike materjalidega.
*Traditsioonilised mängud lihavõtete ajal:
*Munade veeretamine
*Muna jooks lusikal
*Kukepoks
* Erinevad munad ning nende suuruste võrdlemine ning kaalumine |
*Sissejuhatus-rahvakalendri tähtpäeva tutvustus.
*Sissejuhatus ja reeglid
*Luudade valmistamise õpituba
*Luuajooks ümber nõialõkke teatejooksuna
*Nõiadisko (luuatantsu õppimine)
*Tagasiside ring- mis meeldis, mis ei meeldinud?
Õpitulemused:
4) nimetab Eesti riiklikke sümboleid ja rahvatraditsioone;
2) sõnastab oma meeltega saadud kogemusi, kirjeldab nähtusi ning objektide omadusi, kasutab õpitud loodusteaduslikke mõisteid kõnes ja tekstiloomes;
1) eristab elus- ja eluta looduse objekte ja nähtusi ning looduslikke ja tehislikke aineid (materjale); kirjeldab ja rühmitab neid eri tunnuste alusel, tuginedes tehtud vaatlustele ja katsetele;
12) teab kodukoha tuntumaid loomi, taimi ja seeni; kirjeldab õpitud loomade eluviise ja elupaiku; oskab vältida loomade ning mürgiste taimede ja seentega seotud ohtusid;
Pädevused:
Kultuuri -ja väärtuspädevus
Õpipädevus
Suhtluspädevus
II KOOLIAASTA(4-6 KLASS)
* Sissejuhatus ja reeglid
*Kanade ning jäneste tutvustus-tutvumine ( kehaosade nimetamine,toitumine,elutingimused,hooldamine)
*Munajaht-orienteerumine- krundile on peidetud erinevad kaardi ülesanded mis viivad lõpuks aardeni- munadeni ( igale lapsele kaks kana muna mida saab looduslike värvidega värvida)
*Munade värvimise õpituba looduslike materjalidega.
*Traditsioonilised mängud lihavõtete ajal:
*Munade veeretamine
*Muna jooks lusikal
*Kukepoks
* Erinevad munad ning nende suuruste võrdlemine ning kaalumine
Õpitulemused:
4) nimetab Eesti riiklikke sümboleid ja rahvatraditsioone;
2) sõnastab oma meeltega saadud kogemusi, kirjeldab nähtusi ning objektide omadusi, kasutab õpitud loodusteaduslikke mõisteid kõnes ja tekstiloomes;
1) eristab elus- ja eluta looduse objekte ja nähtusi ning looduslikke ja tehislikke aineid (materjale); kirjeldab ja rühmitab neid eri tunnuste alusel, tuginedes tehtud vaatlustele ja katsetele;
12) teab kodukoha tuntumaid loomi, taimi ja seeni; kirjeldab õpitud loomade eluviise ja elupaiku; oskab vältida loomade ning mürgiste taimede ja seentega seotud ohtusid;
Pädevused:
Kultuuri -ja väärtuspädevus
Õpipädevus
Suhtluspädevus |
|
|