TULEME TEIE ASUTUSSE
2 ak/h ehk 90 minutit
LASTEAEDADELE(6-7 AASTAT)
Sissejuhatus ja tutvumine.
Reeglite paika panemine.
Arutelu: Mis on animatioon ja kes on animaator?
Erinevate lühianimatsioonide vaatamine.
StopMotion rakenduse tutvustamine ning animatsiooni loomise põhimõtte tutvustamine.
Animatsiooni stsenaariumi paika panemine (Helifailidena lühimuinasjutud/luuletused/muusika).
Animatsiooni loomine.
Loodud animatsioonide tutvustamine kaasõpilastele.
Tagasisidering: Mis meeldis? Mis ei meeldinud? Mida õppisin?
Mina ja keskkond:
1) mõistab ja tunnetab ümbritsevat maailma terviklikult;
2) väärtustab enda ja teiste tervist ning püüab käituda tervislikult ning ohutult;
Kunst:
1) tunneb rõõmu loovast eneseväljendusest;
2) kujutab isikupäraselt ümbritsevaid esemeid, sündmusi ja oma kujutlusmaailma;
3) kasutab materjale ja tööriistu ohutult ning sihipäraselt;
Muusika
1) suudab keskenduda kuulatavale muusikapalale;
I ( KOOLIASTE 1-3 KLASS)
Sissejuhatus ja tutvumine.
Reeglite paika panemine.
Arutelu: Mis on animatioon ja kes on animaator?
Erinevate lühianimatsioonide vaatamine.
Arutelu: Tervislikud eluviisid (füüsilised ja vaimsed faktorid).
StopMotion rakenduse tutvustamine ning animatsiooni loomise põhimõtte tutvustamine.
Animatsiooni stsenaariumi paika panemine Teema: “Tervislikud eluviisid!”.
Animatsiooni loomine.
Loodud animatsioonide tutvustamine kaasõpilastele.
Tagasisidering: Mis meeldis? Mis ei meeldinud? Mida õppisin?
Pädevused:
Enesemääratluspädevus: suutlikkus mõista ja hinnata iseennast.
Suhtluspädevus: koostöö, suhtlusoskus, info aktiivne vahetamine, kokkulepete sõlmimine.
Ettevõtlikkuspdevus: Algatusvõime ja vastutustunne.
Õpitulemused:
Sotsiaalained:
kirjeldab, kuidas oma tervise eest hoolt kanda; kirjeldab tervet ja haiget inimest; teab ja väärtustab igaühe individuaalsust seoses välimuse, huvide ja tugevusega, õigust olla erinev; selgitab endasse positiivse suhtumise tähtsust; nimetab enda õigusi ja kohustusi.
I I KOOLIASTE( 4-6 KLASS)
Sissejuhatus ja tutvumine.
Reeglite paika panemine.
Arutelu: Mis on animatioon ja kes on animaator?
Erinevate lühianimatsioonide vaatamine.
StopMotion rakenduse tutvustamine ning animatsiooni loomise põhimõtte tutvustamine.
Animatsiooni stsenaariumi paika panemine (Helifailidena lühimuinasjutud/luuletused/muusika).
Animatsiooni loomine.
Loodud animatsioonide tutvustamine kaasõpilastele.
Tagasisidering: Mis meeldis? Mis ei meeldinud? Mida õppisin?
Pädevused:
Enesemääratluspädevus: suutlikkus mõista ja hinnata iseennast.
Suhtluspädevus: koostöö, suhtlusoskus, info aktiivne vahetamine, kokkulepete sõlmimine.
Ettevõtlikkuspädevus: Algatusvõime ja vastutustunne.
Õpitulemused:
kirjeldab füüsilist, vaimset ja sotsiaalset tervist ning selgitab tervise olemust nendest mõistetest lähtuvalt; nimetab tervist tugevdavaid ja tervist kahjustavaid tegevusi ning selgitab nende mõju inimese füüsilisele, vaimsele ja sotsiaalsele tervisele; kirjeldab üldisi stressi tunnuseid ja stressiga toimetuleku võimalusi, oskab eristada tervislikke ja mittetervislikke otsuseid igapäevaelus;
III KOOLIASTE(7-9 KLASS)
Sissejuhatus ja tutvumine.
Reeglite paika panemine.
Arutelu: Mis on animatioon ja kes on animaator?
Erinevate lühianimatsioonide vaatamine.
StopMotion rakenduse tutvustamine ning animatsiooni loomise põhimõtte tutvustamine.
Animatsiooni stsenaariumi paika panemine (Helifailidena lühimuinasjutud/luuletused/muusika).
Animatsiooni loomine.
Loodud animatsioonide tutvustamine kaasõpilastele.
Tagasisidering: Mis meeldis? Mis ei meeldinud? Mida õppisin?
Pädevused:
Enesemääratluspädevus: suutlikkus mõista ja hinnata iseennast.
Suhtluspädevus: koostöö, suhtlusoskus, info aktiivne vahetamine, kokkulepete sõlmimine.
Ettevõtlikkuspädevus: Algatusvõime ja vastutustunne.
Õpitulemused:
kirjeldab füüsilist, vaimset ja sotsiaalset tervist ning selgitab tervise olemust nendest mõistetest lähtuvalt; nimetab tervist tugevdavaid ja tervist kahjustavaid tegevusi ning selgitab nende mõju inimese füüsilisele, vaimsele ja sotsiaalsele tervisele; kirjeldab üldisi stressi tunnuseid ja stressiga toimetuleku võimalusi, oskab eristada tervislikke ja mittetervislikke otsuseid igapäevaelus;
GÜMNAASIUM( 10-12 KLASS)
Sissejuhatus ja tutvumine.
Reeglite paika panemine.
Arutelu: Mis on animatioon ja kes on animaator?
Erinevate lühianimatsioonide vaatamine.
StopMotion rakenduse tutvustamine ning animatsiooni loomise põhimõtte tutvustamine.
Animatsiooni stsenaariumi paika panemine (Helifailid, sisu loomine, sisu seostamine sotsiaaalvaldkonna teemaga, mis on koolis parajasti tellel perioodil aktuaalne).
Animatsiooni loomine.
Loodud animatsioonide tutvustamine kaasõpilastele.
Tagasisidering: Mis meeldis? Mis ei meeldinud? Mida õppisin?
Pädevused:
Enesemääratluspädevus: suutlikkus mõista ja hinnata iseennast.
Suhtluspädevus: koostöö, suhtlusoskus, info aktiivne vahetamine, kokkulepete sõlmimine.
Ettevõtlikkuspädevus: Algatusvõime ja vastutustunne.
Õpitulemused:
Sotsiaalainete valdkonnas luuakse animatsioon sellele teema, mis on koolis sellele aja perioodil just aktuaalne sotsiaalainete valdkonnas. Teema ja väljudid selles osas lepitakse eelnevalt koolidega kokku.
Ühiskonnaõpetus: Kommunikatsioon, infopädevus
Õpilane:
1) mõistab teabe edastamise erinevaid võimalusi ja mõju; 2) oskab infot leida, kriitiliselt hinnata, süstematiseerida ja kasutada ning luua uut teavet, arvestades autoriõiguste ja intellektuaalse omandi kaitset;