Lammutajad
Algaste on mõeldud alles end ümbritseva maailmaga tutvuvale lapsele, kes õpib läbi ringitegevuste tundma erinevaid materjale ja nende omadusi. Nimetatud astme lõpuks peaksid õpilased koostöös juhendaja ja lapsevanemaga jõudma selgusele lapse huvis ehitustegevuste vastu ja võimekuses.
Õpilane saab esmased teadmised ehitamise valdkonnast ning omandab esmased ehitusvõtted. Õpilane teab, millised on lihtsamad ehitised. Õpitakse esmalt lammutama valmis ehitisi mõistmaks nende ülesehitust ning edaspidi iseseisvalt ehitama lihtsamaid ehitisi. Tutvutakse erinevate geomeetriliste kujundite ning ehitusmaterjalide omadustega.
Enne registreerumist palun tutvuge Dronootika Erahuvikooli kodulehel oleva huviringi infoga.
Oluline info:
Ühe kuu norm tundide arv on 3 tundi kuus.
Puudumisest või loobumisest palun teavitada: info.dronootika@gmail.com.
Õppemaksu saab kajastada tuludeklaratsioonis.
Koolivaheaegadel õppetööd ei toimu.
Küsimuste, murede ja rõõmude korral võtke meiega julgelt ühendust.
e-post: info.dronootika@gmail.com
Hoidke silma peal ka meie tegemistel. Liituge meie Facebooki lehega: Dronootika
Lammutajad
Algaste on mõeldud alles end ümbritseva maailmaga tutvuvale lapsele, kes õpib läbi ringitegevuste tundma erinevaid materjale ja nende omadusi. Nimetatud astme lõpuks peaksid õpilased koostöös juhendaja ja lapsevanemaga jõudma selgusele lapse huvis ehitustegevuste vastu ja võimekuses.
Õpilane saab esmased teadmised ehitamise valdkonnast ning omandab esmased ehitusvõtted. Õpilane teab, millised on lihtsamad ehitised. Õpitakse esmalt lammutama valmis ehitisi mõistmaks nende ülesehitust ning edaspidi iseseisvalt ehitama lihtsamaid ehitisi. Tutvutakse erinevate geomeetriliste kujundite ning ehitusmaterjalide omadustega.
Õppetöö korraldus
Õppe-eesmärgid
tekitada huvi ehituskunsti ja loodus-, täppisteaduste ja tehnoloogia vastu;
arendada õpilastes loovat mõtlemist ning põhjus-tagajärg seose tekkimist;
soodustada õpilaste keskendumisoskuse ja koostööoskuse arengut;
arendada tööjuhendist arusaamise oskust erinevate mänguliste ülesannetega;
soodustada kastist välja mõtlemist ning tõsta probleemülesannete lahendamise oskust (MATIK);
arendada õpilaste peenmotoorikat ning erinevaid esemete ühendamise viise;
Õpiväljundid
Õpilane …
oskab ära tunda lihtsamaid ehitisi;
ehitab mõne lihtsama ehitise iseseisvalt;
oskab lahendada probleemülesandeid;
teeb kaasõpilastega koostööd;
mõtleb loovalt.
Õppesisu
oskab lammutada erinevaid endi ning lapsevanema loodud ehitisi;
Tagab enda, kaasõpilaste ning õppevahendite ohutuse ja turvalisuse;
Lahendab probleemülesandeid;
Teeb koostööd;
Registreerumiseks tuleb ära täita registreerumise vorm.
Pärast registreerumist on laps oodatus osalema huviringi. Ei pea ootama kinnitust.
Kui kohad on täitunud, siis võetakse Teiega ühendust.
Osalustasu arved edastastakse möödunud kuu eest. Ehk septembri kuu osalustasu arve edastatakse oktoobris jne.